Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Contractul cu clientul

III. Drepturile ┼či obliga┼úiile Agen┼úiei
   1. ├Än  cazul ├«n care Agen┼úia este nevoit─â s─â modifice una dintre prevederile esen┼úiale ale contractului, are obliga┼úia s─â informeze turistul cu cel pu┼úin 15 zile ├«nainte de data plec─ârii.
   2. Agen┼úia poate s─â modifice pre┼úul contractului, ├«n sensul major─ârii sau mic┼čor─ârii, dup─â caz, numai dac─â modificarea are loc ca urmare a varia┼úiilor costurilor de transport,ale petrolului,  ale redeven┼úelor ┼či ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/├«mbarcare ├«n porturi ┼či aeroporturi ┼či ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
   3. ├Än cazul ├«n care, dup─â ├«nceperea c─âl─âtoriei turistice, o parte important─â din serviciile turistice prev─âzute ├«n contract nu este realizat─â sau Agen┼úia constat─â c─â nu le va putea realiza, aceasta este obligat─â:
   a) s─â ofere turistului alternative corespunz─âtoare ├«n vederea continu─ârii c─âl─âtoriei turistice f─âr─â majorarea pre┼úului, respectiv serviciile turistice oferite s─â fie de aceea┼či calitate ┼či cantitate;
   b) s─â restituie turistului sumele ce reprezint─â diferen┼úa dintre serviciile turistice achitate ┼či cele efectiv prestate ├«n timpul c─âl─âtoriei turistice;
   c) ├«n cazul ├«n care nu pot fi oferite turistului alternative corespunz─âtoare sau acesta nu le accept─â din motive ├«ntemeiate, s─â asigure f─âr─â costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori ├«n alt loc agreat de acesta ┼či, dup─â caz, desp─âgubirea pentru serviciile neprestate.
   4. Agen┼úia este r─âspunz─âtoare pentru buna executare a obliga┼úiilor asumate prin contract, cu excep┼úia urm─âtoarelor cazuri:
   a) c├ónd ne├«ndeplinirea sau ├«ndeplinirea defectuoas─â a obliga┼úiilor asumate prin contract se datoreaz─â turistului;
   b) c├ónd ne├«ndeplinirea obliga┼úiilor se datoreaz─â unor cauze de for┼ú─â major─â sau unor ├«mprejur─âri pe care nici Agen┼úia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modific─âri de orar sau de itinerar, ├«nt├órzieri ├«n traficul mijloacelor de transport etc.).
   5. Agen┼úia are obliga┼úia s─â furnizeze ├«n scris turistului, ├«n termen de  1 zile ├«nainte de data plec─ârii, urm─âtoarele informa┼úii:
   a) orarele, locurile escalelor ┼či leg─âturile, precum ┼či, dup─â caz, locul ce urmeaz─â s─â fie ocupat de turist ├«n fiecare dintre mijloacele de transport incluse ├«n contract;
   b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon ┼či de fax ale reprezentan┼úei locale a organizatorului ┼či/sau a detailistului ori, ├«n lipsa acesteia, un num─âr de apel de urgen┼ú─â care s─â ├«i permit─â contractarea organizatorului ┼či/sau a detailistului;
   c) pentru c─âl─âtoriile minorilor ne├«nso┼úi┼úi de p─ârin┼úi, informa┼úii care s─â permit─â p─ârin┼úilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul caz─ârii copilului.
  IV. Drepturile ┼či obliga┼úiile turistului  
   1. ├Än cazul ├«n care turistul nu poate s─â participe la c─âl─âtoria turistic─â, acesta poate s─â cesioneze contractul unei ter┼úe persoane care ├«ndepline┼čte toate condi┼úiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obliga┼úia de a anun┼úa ├«n scris Agen┼úia cu cel pu┼úin 5 zile ├«naintea datei de plecare. ├Än acest caz Agen┼úia reziliaz─â contractul cu turistul care cesioneaz─â contractul ┼či ├«ncheie un alt contract cu noul turist. Pentru c─âl─âtoriile individuale, ├«n cazul ├«n care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai dac─â exist─â posibilitatea transfer─ârii locului de zbor. Turistul care cedeaz─â pachetul s─âu de servicii, precum ┼či cesionarul sunt responsabili ├«n mod solidar la plata pre┼úului c─âl─âtoriei ┼či a eventualelor costuri suplimentare ap─ârute cu ocazia acestei ced─âri.
  2. ├Än cazul sejururilor de odihn─â ┼či/sau de tratament, turistul are obliga┼úia s─â respecte programul de acordare a serviciilor ├«n Rom├ónia, respectiv: ├«n sta┼úiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare ┼či se termin─â la ora 12,00 a zilei ├«nscrise pe voucher ori pe biletul de odihn─â ┼či/sau de tratament; ├«n sta┼úiunile din ┼úar─â, altele dec├ót cele de pe litoral, cazarea se face ├«ncep├ónd cu ora 12,00 a zilei de intrare ┼či se termin─â cel t├órziu la ora 12,00 a zilei urm─âtoare celei ├«nscrise pe bilet.
  3. ├Än cazul ├«n care pre┼úurile stabilite ├«n contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, av├ónd dreptul la rambursarea de c─âtre Agen┼úie a sumelor pl─âtite. Turistul (client al agen╚Ťiei) poate ├«ncheia ╚Öi o asigurare storno care s─â-l desp─âgubeasc─â cu costul pachetului contractat prin agen╚Ťie ├«n cazul ├«n care nu poate efectua c─âl─âtoria din motive de boal─â sau alte situa╚Ťii de caz fortuit sau for╚Ť─â major─â, iar ├«n cazul ├«n care nu ├«ncheie aceast─â asigurare sau asigurarea pe care o va ├«ncheia nu acoper─â toate situa╚Ťiile de ├«mpiedicare ce pot ap─ârea, acesta nu se poate ├«ndreepta cu preten╚Ťii ├«mpotirva agen╚Ťiei, respectiv nu solicit─â ca aceasta s─â-i restituie costul achetului turistic sau s─â-i achite alte desp─âgubiri.

   4.1. Turistul este obligat s─â comunice Agen┼úiei, ├«n termen de 5 zile calendaristice de la primirea ├«n┼čtiin┼ú─ârii prev─âzute la cap. III pct. 1, hot─âr├órea sa de a opta pentru:
   a) rezilierea contractului f─âr─â plata penalit─â┼úilor; sau
   b) acceptarea noilor condi┼úii ale contractului.
   4.2. ├Än cazul ├«n care turistul reziliaz─â contractul sau Agen┼úia anuleaz─â c─âl─âtoria turistic─â ├«naintea datei de plecare, turistul are dreptul:
   a) s─â accepte la acela┼či pre┼ú un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalent─â sau superioar─â, propus de Agen┼úie;
   b) s─â accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioar─â, propus de Agen┼úie, cu rambursarea imediat─â a diferen┼úei de pre┼ú;
   c) s─â i se ramburseze   toate sumele achitate ├«n virtutea contractului, dup─â ce Agen╚Ťiei i au fost restituite  de c─âtre Turoperator sumele virate  c─âtre acesta
   4.3. ├Än toate cazurile men┼úionate turistul are dreptul s─â solicite Agen┼úiei ┼či o desp─âgubire pentru ne├«ndeplinirea prevederilor contractului ini┼úial, cu excep┼úia cazurilor ├«n care:
   a) anularea s-a f─âcut datorit─â nerealiz─ârii num─ârului minim de persoane men┼úionat ├«n contract, iar Agen┼úia a informat ├«n scris turistul cu cel pu┼úin 15 zile calendaristice premerg─âtoare datei plec─ârii;
   b) anularea s-a datorat unui caz de for┼ú─â major─â (circumstan┼úe imprevizibile, independente de voin┼úa celui care le invoc─â ┼či ale c─âror consecin┼úe nu au putut fi evitate ├«n ciuda oric─âror eforturi depuse, ├«n aceasta nefiind incluse suprarezerv─ârile, caz ├«n care responsabilitatea revine companiei aeriene);
   c) anularea s-a f─âcut din vina turistului.
   5. .Turistul are dreptul s─â denun╚Ťe unilateral  ├«n orice moment, ├«n tot sau ├«n parte, contractul, ├«ns─â ├«n cazul ├«n care denun╚Ťarea intervine ├«n termenele prev─âzute la punctul V, este obligat s─â desp─âgubeasc─â Agentia pentru prejudiciul creat acesteia..
    Dac─â turistul solicit─â schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oric─ârora dintre servicii, aceasta echivaleaz─â cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalit─â┼úilor legale la momentul respectiv, ┼či ├«ncheierea unui nou contract.
   6. Turistul este obligat s─â achite la recep┼úia unit─â┼úii hoteliere taxa de sta┼úiune, taxa de salubrizare, precum ┼či alte taxe locale, f─âr─â a putea pretinde desp─âgubiri sau returnarea sumelor de la Agen┼úie.
   7. Turistul este obligat s─â prezinte la recep┼úia unit─â┼úii hoteliere actele sale de identitate, precum ┼či documentul de c─âl─âtorie eliberat (voucher, bilet de odihn─â ┼či/sau de tratament), ├«n vederea acord─ârii serviciilor turistice.
   V. Renun┼ú─âri, penaliz─âri, desp─âgubiri
   1. ├Än cazul ├«n care turistul renun┼ú─â din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaz─â Agen┼úiei penaliz─âri dup─â cum urmeaz─â:
   a) 50 % din pre┼úul pachetului de servicii, dac─â renun┼úarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii;
   b) 80 % din pre┼úul pachetului de servicii, dac─â renun┼úarea se face ├«n intervalul 30 -16 de zile ├«nainte de data plec─ârii;
   c) 100% din pre┼úul pachetului de servicii, dac─â renun┼úarea se face ├«ntr-un interval mai mic de 16 zile ├«nainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
La ofertele   FIRST MINUTE,  LAST MINUTE ÔÇô PENALIZAREA ESTE 100% IN CAZ DE ANULARE, SCHIMBARI DE  PERIOADA SI DE NUME !!!
   2. Pentru biletele de odihn─â ┼či/sau de tratament cump─ârate prin organiza┼úii sindicale, Agen┼úia va face restituiri numai ├«n baza cererilor de renun┼úare contrasemnate ┼či ┼čtampilate de reprezentantul organiza┼úiei sindicale.
   3. ├Än cazul ├«n care o ambasad─â refuz─â s─â acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor re┼úine toate taxele achitate de Agen┼úie prestatorilor direc┼úi, precum ┼či cheltuielile de operare proprii acesteia.
   4. ├Än cazul ├«n care turistul care a intrat pe teritoriul statului ├«n care se realizeaz─â pachetul de servicii turistice refuz─â s─â se mai ├«ntoarc─â ├«n Rom├ónia ┼či autorit─â┼úile din ┼úara respectiv─â fac cheltuieli de orice natur─â cu acesta, turistul respectiv are obliga┼úia de a suporta toate aceste cheltuieli.
   5. Penaliz─ârile echivalente cu pre┼úul contractului se aplic─â ┼či ├«n cazul ├«n care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dac─â nu poate pleca ├«n c─âl─âtorie pentru c─â nu are actele ├«n regul─â sau dac─â este ├«ntors de la grani┼ú─â de c─âtre poli┼úia de frontier─â.
   6. Turistul trebuie s─â depun─â ├«n scris cererea de renun┼úare la pachetul de servicii turistice, cu num─âr de ├«nregistrare la Agen┼úia la care a achitat serviciile. ├Än caz contrar, cererea de renun┼úare nu este luat─â ├«n considerare.
   7. Agen┼úia va acorda desp─âgubiri ├«n func┼úie de gradul de nerespectare a obliga┼úiilor din contract.  ├Än cazul ├«n care turistul care a contractat un pachet turistic, pe care nu l-a achitat sau l-a achitat doar par╚Ťial, nu mai achit─â pre╚Ťul sau diferen╚Ťa de pre╚Ť, acesta datoreaz─â agen╚Ťiei, pe l├óng─â sumele neachitate, ╚Öi penalit─â╚Ťi de ├«nt├órziere de 0.1% sau 0,5% pe fiecare zi de ├«nt├órziere calculate la suma neachitat─â ├«ncep├ónd de la data scaden╚Ťei acesteia ╚Öi p├ón─â la plata efectiv─â.Penalit─â╚Ťile astfel calculate pot dep─â╚Öi debitul ini╚Ťial.                                                                                                                                                                                                                    8. Agentia a introdus  taxa de serviciu 30 euro /pers  care va fi retinuta de agentie  si nu va fi restituita turistului in cazul incetarii contractului in ipoteza unui caz de forta majora/circumstante inevitabile si extraordinare, in intelesul OG 2/2018 .
   VI. Reclama┼úii
   1. ├Än cazul ├«n care turistul este nemul┼úumit de serviciile turistice primite, acesta are obliga┼úia de a ├«ntocmi o sesizare ├«n scris, clar ┼či explicit, cu privire la deficien┼úele constatate la fa┼úa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt at├ót Agen┼úiei, c├ót ┼či prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).
   2. At├ót Agen┼úia, c├ót ┼či prestatorul de servicii turistice vor ac┼úiona imediat pentru solu┼úionarea sesiz─ârii. ├Än cazul ├«n care sesizarea nu este solu┼úionat─â sau este solu┼úionat─â par┼úial, turistul va depune la sediul Agen┼úiei o reclama┼úie ├«n scris, ├«n termen de maximum2 zile calendaristice de la ├«ncheierea c─âl─âtoriei, Agen┼úia urm├ónd ca, ├«n termen de 5 zile calendaristice, s─â comunice turistului desp─âgubirile care i se cuvin.
VII Asigur─âri - Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere ┼či/sau a sumelor achitate de el ├«n cazul insolvabilit─â┼úii sau falimentului Agen┼úiei la Societatea de Asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP cu sediul ├«n localitatea Bucuresti, Aleea Alexandru nr 51, sect 1,  Bucuresti 011822  telefon0214057420, fax 021/3114490  ,prin poli┼úa de asigurare nr. 57132/ valabilitate polita 16,01,2023-15,01,2024
    Facultativ, turistul are posibilitatea ├«ncheierii unui contract de asigurare, care s─â acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asisten┼ú─â care s─â acopere taxele de repatriere ├«n caz de accidente, de boal─â sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.
   VIII. Documentele contractului se constituie ca anex─â la acesta ┼či sunt urm─âtoarele:
   a) voucherul, biletul de odihn─â-tratament, biletul de excursie, dup─â caz;
   b) programul turistic, ├«n cazul ac┼úiunilor turistice.
 



IX  PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
IX.1. Datele cu caracter personal prelucrate de VACANTA DE VIS SRL
Prelucrarea datelor cu caracter personal  reprezint─â orice opera╚Ťiune sau set de opera╚Ťiuni, care se efectueaz─â asupra datelor dumneavoastr─â cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, ├«nregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozi╚Ťie ├«n orice alt mod, alinierea sau combinarea, restric╚Ťionarea, blocarea, arhivarea, ╚Ötergerea sau distrugerea datelor.
├Än contextul rezerv─ârii, intermedierii, ofert─ârii ╚Öi comercializ─ârii serviciilor ╚Öi/sau pachetelor de servicii de c─âl─âtorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de alt─â natur─â, servicii de agrement sau c─âl─âtorii de afaceri comercializate de c─âtre VACANTA DE VIS SRL ╚Öi al men╚Ťinerii/dezvolt─ârii raporturilor comerciale/contractuale cu dumneavoastr─â, v─â putem solicita anumite date cu caracter personal.
În acest sens, VACANTA DE VIS SRL poate prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, numar telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, serie si nr. carte de identitate, serie si nr. pasaport, CNP, data nasterii, varsta copiilor, apartenenta la sindicate, locul de munca, numele companiei (dacă este aplicabil), numărul de înregistrare TVA (daca este cazul).
IX.2. Persoanele vizate
Persoanele vizate, ale c─âror date pot fi prelucrate de c─âtre VACANTA DE VIS SRL, exclusiv ├«n scopul mai jos men╚Ťionat sunte╚Ťi dumneavoastr─â, ├«n calitate de c─âl─âtori/turi╚Öti/beneficiari ai serviciilor de c─âl─âtorie sau turistice, reprezentan╚Ťi/├«mputernici╚Ťi/persoane de contact de afaceri (parteneri de afaceri sau contractuali, etc.) din cadrul companiilor sau institu╚Ťiilor/autorit─â╚Ťilor publice.
IX.3. Scopurile colect─ârii datelor cu caracter personal
Prelucram datele dumneavoastră cu caracter personal doar în următorele scopuri:
-         Rezervarea, intermedierea, ofertarea ╚Öi/sau comercializarea serviciilor ╚Öi/sau pachetelor de servicii de c─âl─âtorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de alt─â natur─â, servicii de agrement sau c─âl─âtorii de afaceri, executarea contractelor ÔÇô respectiv in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le asumam fata de dvs.;
-         In vederea indeplinirii obligatiilor legale stabilite in sarcina noastra.
IX..4 -  VACANTA DE VIS SRL va considera toate informa╚Ťiile colectate de la dumneavoastr─â ca fiind confiden╚Ťiale ╚Öi nu le va partaja cu ter╚Ťi (cu excep╚Ťia turoperatorilor, unit─â╚Ťilor de cazare, transportatorilor, altor persoane fizice ╚Öi/sau juridice implicate ├«n prestarea serviciilor ╚Öi/sau pachetelor de servicii de c─âl─âtorie, altor servicii turistice, evenimentelor culturale/sportive sau de alt─â natur─â, serviciilor de agrement sau c─âl─âtoriilor de afaceri rezervate sau achizi╚Ťionate de dumneavoastr─â, respectiv partenerilor VACANTA DE VIS SRL de afaceri, inclusiv partenerilor din afara Uniunii Europene, ├«n cazul ├«n care f─âr─â partajarea datelor dumneavoastr─â nu a╚Ťi putea beneficia de toate aceste servicii men╚Ťionate mai sus) f─âr─â consim╚Ť─âm├óntul dumneavoastr─â expres ╚Öi anterior.
IX. 5   Destinatarii datelor dumneavoastr─â cu caracter personal
Destinatarii datelor ├«nseamn─â orice persoana fizic─â sau juridic─â, autoritatea public─â, agen╚Ťie sau alt organism c─âreia (c─âruia) ├«i sunt divulgate datele dvs. cu caracter personal, precum cele precizate mai jos, dar f─âr─â a se limita la: tur-operatori, unit─â╚Ťi de cazare, transportatori, alte persoane fizice ╚Öi/sau juridice implicate ├«n prestarea serviciilor ╚Öi/sau pachetelor de servicii de c─âl─âtorie, a altor servicii turistice, desf─â╚Öurarea evenimentelor culturale/sportive sau de alt─â natur─â, serviciilor de agrement sau c─âl─âtoriilor de afaceri, autorit─â╚Ťi publice centrale ╚Öi locale, autorit─â╚Ťi judec─âtore╚Öti, politie, parchet (├«n limitele prevederilor legale ╚Öi/sau ca urmare a unor cereri ├«ntemeiate ╚Öi expres formulate), etc.
Confiden╚Ťialitatea datelor cu caracter personal va fi asigurata de c─âtre VACANTA DE VIS SRL ╚Öi nu vor fi furnizate c─âtre al╚Ťi ter╚Ťi ├«n afara celor men╚Ťiona╚Ťi ├«n prezentul document                                                                                                                                                                 . IX. 6. Durata prelucr─ârii datelor cu caracter personal
├Än vederea realiz─ârii scopului men╚Ťionat, VACANTA DE VIS SRL va prelucra datele dumneavoastr─â cu caracter personal pe toat─â perioada de desf─â╚Öurare a activit─â╚Ťilor , VACANTA DE VIS SRL  pana ├«n momentul ├«n care dumneavoastr─â sau reprezentantul legal/├«mputernicit al dvs., veti exercita dreptul de opozi╚Ťie/ de ╚Ötergere (cu excep╚Ťia situa╚Ťiei ├«n care VACANTA DE VIS SRL prelucreaz─â datele ├«n baza unei obliga╚Ťii legale sau justific─â un interes legitim). Ulterior ├«ncheierii opera╚Ťiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, ├«n scopul pentru care au fost colectate, dac─â dumneavoastr─â sau reprezentantul legal/├«mputernicit nu veti exercita dreptul de opozi╚Ťie/de ╚Ötergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de c─âtre VACANTA DE VIS SRL pe durata de timp prev─âzut─â ├«n procedurile interne VACANTA DE VIS SRL ╚Öi/sau vor fi distruse.
IX.7  Drepturile persoanelor vizate
├Än rela╚Ťia cu  VACANTA DE VIS SRL , dumneavoastr─â beneficia╚Ťi conform prevederilor legale aplicabile de urm─âtoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ╚Ötergere a datelor, dreptul la restric╚Ťionarea prelucr─ârii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozi╚Ťie ╚Öi procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri.
Dreptul de a fi informat  ├«nseamn─â c─â ave╚Ťi dreptul de a fi informat cu privire la modul ├«n care datele dvs. sunt prelucrate ╚Öi motivul prelucr─ârii.   
Dreptul de acces  ├«nseamn─â ca ave╚Ťi dreptul de a ob╚Ťine o confirmare din partea noastr─â c─â prelucr─âm sau nu datele cu caracter personal care v─â privesc ╚Öi, ├«n caz afirmativ, acces la datele respective ╚Öi la informa╚Ťii privind modalitatea ├«n care sunt prelucrate datele. Dreptul la portabilitatea datelor  se refer─â la dreptul de a primi datele personale ├«ntr-un format structurat, utilizat ├«n mod curent ╚Öi care poate fi citit automat ╚Öi la dreptul ca aceste date s─â fie transmise direct altui operator, dac─â acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic.
Dreptul la opozi╚Ťie  vizeaz─â dreptul de a v─â opune prelucr─ârii datelor personale atunci c├ónd prelucrarea este necesar─â pentru ├«ndeplinirea unei sarcini care serve╚Öte unui interes public sau c├ónd are ├«n vedere un interes legitim al operatorului. Atunci c├ónd prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, ave╚Ťi dreptul de a va opune prelucr─ârii ├«n orice moment, ├«n mod gratuit ╚Öi f─âr─â nicio justificare, utiliz├ónd, dac─â este cazul, func╚Ťia de dezabonare inclus─â ├«n materialele de marketing.
Dreptul la rectificare  se refer─â la corectarea, f─âr─â ├«nt├órzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicat─â fiec─ârui destinatar la care au fost transmise datele, cu excep╚Ťia cazului ├«n care acest lucru se dovede╚Öte imposibil sau presupune eforturi dispropor╚Ťionate.
Dreptul la ╚Ötergerea datelor ("dreptul de a fi uitat")  ├«nseamn─â c─â ave╚Ťi dreptul de a solicita s─â v─â ╚Ötergem datele cu caracter personal, f─âr─â ├«nt├órzieri nejustificate, ├«n cazul ├«n care se aplic─â unul dintre urm─âtoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru ├«ndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; v─â retrage╚Ťi consim╚Ť─âm├óntul ╚Öi nu exist─â niciun alt temei juridic pentru prelucrare; v─â opune╚Ťi prelucr─ârii ╚Öi nu exist─â motive legitime care s─â prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie ╚Öterse pentru respectarea unei obliga╚Ťii legale; datele cu caracter personal au fost colectate ├«n leg─âtura cu oferirea de servicii ale societ─â╚Ťii informa╚Ťionale.
 
legitime care s─â prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie ╚Öterse pentru respectarea unei obliga╚Ťii legale; datele cu caracter personal au fost colectate ├«n leg─âtura cu oferirea de servicii ale societ─â╚Ťii informa╚Ťionale.
Dreptul la restric╚Ťionarea prelucr─ârii  poate fi exercitat ├«n cazul ├«n care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegal─â, iar persoana se opune ╚Ötergerii datelor cu caracter personal, solicit├ónd ├«n schimb restric╚Ťionarea; ├«n cazul ├«n care VACANTA DE VIS SRL nu mai are nevoie de datele cu caracter personal ├«n scopul prelucr─ârii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau ap─ârarea unui drept ├«n instan╚Ť─â; ├«n cazul ├«n care persoana s-a opus prelucr─ârii pentru intervalul de timp ├«n care se verific─â dac─â drepturile legitime ale operatorului prevaleaz─â asupra celor ale persoanei respective.
Drepturi legate de procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri. Persoana vizat─â are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automat─â, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizat─â sau o afecteaz─â ├«n mod similar ├«ntr-o m─âsura semnificativ─â. Prevederile men╚Ťionate nu se aplic─â ├«n cazul ├«n care decizia:
a)       este necesar─â pentru ├«ncheierea sau executarea unui contract ├«ntre persoana vizata ╚Öi un operator de date;
b)       este autorizat─â prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplic─â operatorului ╚Öi care prevede, de asemenea, masuri corespunz─âtoare pentru protejarea drepturilor, libert─â╚Ťilor ╚Öi intereselor legitime ale persoanei vizate; sau
c)         are la baza consim╚Ť─âm├óntul explicit al persoanei vizate.
├Än cazul ├«n care, dumneavoastr─â, direct sau prin reprezentant, v─â exercita╚Ťi drepturile men╚Ťionate mai sus, ├«n mod v─âdit nefondat, nejustificat sau excesiv, ├«n special din cauza caracterului repetitiv, VACANTA DE VIS SRL poate:
-     fie s─â perceap─â o tax─â rezonabil─â, ╚Ťin├ónd cont de costurile administrative pentru furnizarea informa╚Ťiilor sau a comunic─ârii, sau pentru luarea masurilor solicitate;
-     fie s─â refuze s─â dea curs cererii.
De asemenea, dumneavoastr─â v─â este recunoscut dreptul de a depune o pl├óngere ├«n fata unei autorit─â╚Ťi de supraveghere ╚Öi de a introduce o cale de atac judiciar─â. ├Än acest scop, ├«n Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro
IX.8  Exercitarea drepturilor dumneavoastr─â
Pentru exercitarea acestor drepturi v─â pute╚Ťi adresa VACANTA DE VIS SRL prin transmiterea unei cereri scrise, datate ╚Öi semnate la adresa: Sibiu Str  Somesului 28  sau prin transmiterea unui e-mail c─âtre office@vacanta-de-vis.ro
10.5.9. Prin semnarea prezentului contract, dumneavoastr─â confirma╚Ťi c─â a╚Ťi citit, a╚Ťi fost informat(─â) corect, complet, a╚Ťi luat cuno╚Ötin╚Ťa de continutul acestui document, il ├«n╚Ťelege╚Ťi pe deplin ╚Öi sunte╚Ťi de acord cu:
-   faptul c─â prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel cum este specificat─â ├«n legisla╚Ťia ├«n vigoare ╚Öi   ├«n prezentul document va fi efectuat─â ├«n scopul rezerv─ârii, intermedierii, ofert─ârii ╚Öi/sau comercializ─ârii serviciilor ╚Öi/sau pachetelor de servicii de c─âl─âtorie, altor servicii turistice, desf─â╚Öur─ârii evenimentelor culturale/sportive sau de alt─â natur─â, serviciilor de agrement sau c─âl─âtoriilor de afaceri;
- faptul c─â VACANTA DE VIS SRL va prelucra datele dumneavoastr─â personale doar ├«n m─âsura ├«n care acest demers este necesar scopului men╚Ťionat ├«n prezentul document, cu respectarea masurilor legale de securitate ╚Öi confiden╚Ťialitate a datelor.
Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre VACANTA DE VIS SRL  puteti accesa site-ul www.vacanta-de-vis.ro  sectiunea Politica de confidentialitate.
IX.9   CONSIM┼ó─éM├éNTUL PARENTAL IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE MINORILOR    (se va completa doar daca vor exista minori - beneficiari indirecti ai serviciilor contractate)
Subsemnatul(a), ..........................................................................................., (nume ÔÇô prenume: p─ârinte / reprezentant legal / imputernicit al reprezentantilor legali), in calitate de .................................................................... (parinte / reprezentant legal / imputernicit al reprezentantilor legali) al minorului   .............................................. ............................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................... de ....................................... ani, prin prezenta consimt ├«n numele s─âu (lor) ca VACANTA DE VIS SRL s─â poat─â prelucra datele cu caracter personal legate de numele ╚Öi v├órsta minorului(lor), serie si numar pasaport / carte de identitate, ├«n scopul rezervarii / comercializarii pachetelor turistice / biletelor de avion al c─âror beneficiar direct sau indirect va fi minorul.
Prin semnarea prezentului contract confirm c─â am citit, am fost informat(─â) corect, complet, am luat cuno╚Ötin╚Ť─â ╚Öi ├«n╚Ťeleg pe deplin drepturile de care beneficiez privind protec╚Ťia at├ót a datelor personale proprii, c├ót ╚Öi protec╚Ťia datelor personale ale minorului.
 X   Litigiile ap─ârute ├«ntre p─âr╚Ťi se rezolv─â pe cale amiabil─â, ├«n caz contrar p─âr╚Ťile ├«n╚Ťeleg s─â se adreseze instan╚Ťelor de judecat─â competente.
XI  . Contractul va fi interpretat conform legilor din Rom├ónia.                                                                                                                                     .    XII  Dispozi┼úii finale
   1. Prezentul contract a fost ├«ncheiat ├«n dou─â exemplare, c├óte unul pentru fiecare parte.
   2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face ├«n conformitate cu prevederile prezentului contract ┼či cu respectarea prevederilor Ordonan┼úei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobat─â cu modific─âri ┼či complet─âri prin Legea nr. 631/2001, cu modific─ârile ulterioare.
   3. Contractul poate fi prezentat ┼či sub forma unui catalog, pliant sau alt ├«nscris, dac─â turistul este informat despre aceasta ┼či dac─â documentul con┼úine informa┼úiile prev─âzute de art. 10 alin. (2) din Ordonan┼úa Guvernului nr. 107/1999, aprobat─â cu modific─âri ┼či complet─âri prin Legea nr. 631/2001, cu modific─ârile ulterioare.